Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Грудень » 28 » Зроби кар'єру
13:51
Зроби кар'єру
10 заповідей кар’єрного зростання
Можна бути мегапрофесійним програмістом, знати усі тонкощі кодування і при цьому… роками залишатися на одній і тій самій посаді. Якщо такий шлях влаштовує, далі можна не читати. Але якщо кар’єра важлива, то вам просто необхідно дізнатися, як працює система, у якій ви плануєте зростати.

Керуючий партнер та провідний тренер компанії "Стратоплан" Слава Панкратов розповів слухачам та абітурієнтам BIONIC University про те, як вони будуть кодувати одне і те саме найближчі десять років. Або не будуть, якщо подивляться на свою кар’єру під іншим кутом. Результатом зустрічі, яка відбулася на території Київської школи економіки, стали десять заповідей кар’єрного зростання в особливо непередбачуваних умовах. 

1 Заповідь. Як створюється організація? З’являється людина з ідеєю продукту. Вона знайшла команду та виробила продукт. Якщо сталося диво, і компанія не загнулася на початку, - вона починає зростати. У компанію приходять нові люди, та з’являється ієрархічна структура. Кар’єра - це просування вгору по цій структурі. Найздоровіший варіант такого просування - коли звільняється місце "над вами": вашого шефа підвищують, або він створює свій проект. Увага: вашого шефа не підвищать, якщо його команда не буде працювати якісно. Шефа потрібно підтримувати! Як мінімум, гарними результатами роботи.

2 Заповідь. Ви не повинні бути незамінними. Ви можете мати унікальні навички, ви можете бути професіоналом, але якщо вас складно замінити, підвищення ви не отримаєте: якщо такого фахівця, як ви, знайти неможливо, немає сенсу змінювати вашу посаду. 

3 Заповідь. Менеджеру платять за кількість "головняка", яку він розрулює. Або за те, що він робить так, щоб "головняків" не виникало. Гарний менеджер - це як гарний сисадмін. Він спокійно сидить. Це означає, що у нього все налагоджено та працює. 

4 Заповідь. Завдання менеджера: знайти (команду) - назвати (завдання) - відійти - не заважати.

5 Заповідь. Про вас має знати людина, яка приймає рішення про підвищення. Тобто, менеджер, на рівень вищий за вашого шефа. Будьте помітними. 

6 Заповідь. Розвивайте Soft Skills. На будь-яку вільну посаду завжди є кілька кандидатів. І всі вони впевнені, що вони - найрозумніші. Але серед двох розумних кандидатів перевага надається тому, хто має задатки управлінських якостей та вміє знаходити спільну мову з людьми.

7 Заповідь. Іноді це непередбачувано. Як приклад - історія реального підвищення: "Сашу призначили виконавчим директором крупної банківської структури. Приходить він до генерального дізнатися, які завдання йому буде поставлено, а генеральний … цитує майже дослівно… дивиться на нього і каже: "Туди-сюди, ну ти там розберися…". Усе! Ну, Саша пішов "розбиратися", підійшов до питання з точки зору здорового глузду, і, як виявилося, зробив усе правильно. Через деякий час на новорічному корпоративі він підходить до генерального, вітає з Новим роком та запитує: "А чому ви тоді мене обрали на посаду виконавчого?". На що отримав відповідь: "Мені здавалося, ти мене розумієш".

8 Заповідь. Треба вміти домовлятися. Системою керує її найгнучкіший елемент. У корпоративних структурах найчастіше присутні чотири типи людей: продюсер (відповідає за короткострокові результати), підприємець (бачить довгострокові перспективи), адміністратор (організовує процес) та інтегратор (поєднує людей у команду). Якщо ви зможете знайти підхід до усіх цих людей, із вас вийде чудовий керівник.

9 Заповідь. Посаду отримують ті, хто вже вміє робити цю роботу. Спочатку ви берете на себе додаткові обов’язки, а потім за вами юридично закріплюють посаду. Не навпаки.

10 Заповідь. Дійте! Багато хто хоче бути кимось, але лише одиниці роблять щось, щоб кимось стати. Не чекайте, поки щось станеться, а робіть кроки для свого кар’єрного зростання. Все вийде!
Переглядів: 471 | Додав: bilmar | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]